14.6.2015

VIIKONLOPPU KUULUMISET

Vitsi että aika menee nopeesti! Just oli torstai vaikka luulin että on keskiviikko ja nyt on jo viikonloppukin takana! Perjantaina päätin että lauantai olisi pyhitetty shoppailuun ja rentoutumiseen. Lähdin vähän ennen 11 Duomolle ja sieltä palasinkin vasta 5-6 aikoihin, hups! Shoppailin kaikessa rauhassa ilman mitään kiirettä ja sovittelin paljon vaatteita. Mukaan tarttui musta nahkareppu Zarasta ja musta toppi H&M:stä. 

Harrastin myös vähän kulttuuria sillä päädyin puolivahingossa tämän patsaan luo, linnaan ja vielä muidenkin nähtävyyksien luo. Näin lähellä Expo kylttejä ja eri maiden lippuja ja lähdin seuraamaan niitä. Ensin päädyin tämän Giuseppe Garibaldin patsaan luo josta matkani jatkui linnaan.


Suoraan sanottuna mulla ei oo mitää hajua mikä linna tä on tai missä se eed tarkalleen sijaitsi. Kiertelin kuitenkin sitä siinä ulkopuolella koska se oli ilmaista ja minulla oli koko päivä aikaa. 


Linnan katokset oli hienosti ja yksityiskohtaisesti maalattu ja itse linna oli aivan valtava! Linnan läpi pääsi puistoon josta bongasin seuraavan nähtävyyden. Mietin että aika pitkä matka tuonne on tallustaa mutta päätin että kun kerta näin lähellä olen niin on sinne mentävä! Kuljin puiston läpi jossa oli paljon ihmisiä, papparaisia juoksulenkillä, perheitä, pariskuntia, turisteja..tuntui hassulta mennä yksin siellä kaikkien muitten keskellä ja mietin koko matkan, että miten hieno kokemus se olisi ollut vaikka perheen kanssa. 



Joka tapauksessa päivä oli hieno ja olen iloinen että löysin noi kaikki paikat! Niistä jäi hyvä fiilis ja hienot muistot.


Pitihän sitä nyt yksi gelatokin ostaa shoppailupäivänä. Nyt vihdoin maistoin jo kauan himoitsemaani melonia ja oli se kyllä hyvää! Palvelu kyseisessä kahvila-ravintolassa oli todella hyvää ja työntekijät oli hauskoja! Heti kun juttelee jossain esim ravintolassa tarjoilijoille jotain niin ensimmäiset kysymykset kuuluu mistä olet kotoisin ja oletko malli? Tyytyväisenä gelatostani ja hyvästä palvelusta jatkoin matkaani.


Illalla tein ruokaa ja taisi se ihan hyvää olla kun ainakin neljä tyttöä tuli mun luo, oi mikä tuoksu!! Kokkaatko sä jotain?? Paistoin kanafileitä, keitin riisiä, kananmunaa, parsakaalia ja porkkanaa ja lisäksi söin vielä tomaattia ja leipää! Ruokaa oli sen verran että sains siitä vielä tänäänkin joka oli tosi kiva koska olin aika poikki tän päivän jälkeen! Mulla oli tänään nimittäin mun ekat kuvaukset täällä Milanossa! Sain kuulla perjantaina, että olen saanut työn ja kyseessä on kuvaukset lehteen hääpukujen kanssa. Saisin pukea ihan oikean hääpuvun!! Tänään aamulla sitten suuntasin kymmeneksi kuvauspaikalle lähelle Duomoa. 



Aloimme heti hommiin ja he aloittivat hiuksista jonka jälkeen tuli meikki. Mun hiuksia kiharrettiin vähän ja sitten niihin tehtiin kalanruoto. Meikki oli melko neutraali, mutta huulipuna oli katseenangitsija. Ensin mulla oli punaista huulipunaa jonka jälkeen se vaihdettiin enemmän liilahtavaan. Mulla oli 6 eri asua ja kuvauksiin meni noin 5 tuntia. Kuvaukset oli hääpukuliikkeessä tai vastaavassa. 4 asua kuvattiin ulkona terassilla ja kaksi viimeistä kuvasimme sisällä. 

MUAH Francesca Galantino

Olo oli kuin prinsessalla ja viimeinen hääpuku oli ehdottomasti suosikkini, niin kaunis! Päivän jälkeen olin iloinen mutta ihan väsynyt. Nyt innolla ootan lopputulosta!


-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti