3.6.2015

LAST MOMENTS IN FINLAND

Nyt tä sit alkaa, joudun kirjottamaan tänne blogiin kännykällä eli postaukset tulee mobiiliversiona näkyviin..en tykkää. Eilen oli mun viiminen kokonainen päivä Suomessa. Käytiin Annan, Annin ja Aman kanssa Myllyssä tekemässä vielä viime hetken ostokset minkä jälkeen käytiin nopsaan kuvaamassa Aman kanssa. Illan olinkin kotona rakkaan perheen kanssa ja pelattiin pari kierrosta Afrikan tähteä. Illalla mentiin vielä saunaan ja sitten nukkumaan. 



Aamulla soi herätys kello 3.20. Luulin, että se tulisi olemaan elämäni tuskaisin herätys, mutta mua ei oikeastaan ees väsyttänyt ja nukuin tosi hyvin! Aamulla sitten vaatteitten vaihto, aamupala ja loput tavarat kasaan. Iskä toi mut lentokentälle ja nyt oon selvinnyt Riikaan asti. Täällä oon ootellu viimeset viitisen tuntia ja boarding alkaa puolen tunnin päästä. Toivon vaan et löydän oikeeseen koneeseen :D Kyllä se tästä B4 pitäisi mun mielestä lähteä..



Hassua et oon pian taas Milanossa! Jännittää nähdä ne kaikki ihmiset ja myös vähän huolestuttaa miten selviän ton jättimäisen matkalaukun kanssa kaikista porteista ja rappusista :'D Katoin Milanon sään ja tälläkin viikolla 30-32 astetta joka päivä, tuun läkähtymään heti x) 
Palaillaan taas!



-Jenna

1 kommentti:

  1. Nyt nautit vaan ja tietty käytät maalaisjärkee! Ihanaa reissua! <3

    VastaaPoista