22.6.2015

JUHANNUS MILANOSSA

Italiassa ei vietetä juhannusta kuten Suomessa eli täällä oli ihan normaali viikonloppu. Perjantaina mulla piti olla vapaata, mutta tulikin yksi casting joka sekin oli aivan turha reissu. Aamulla kuitenkin kävin torilla joka on ihan tässä lähellä. Se kiemurtelee varmaan lähes 1,5-2km katujen välissä.


En mitään suuria löytöjä tehnyt mutta pari korua ostin 1€/kpl. Olin just edellisenä päivänä käynyt kaupassa joten en voinut oikeen mitään hedelmiä tai vihanneksia ostaa. Castingin jälkeen tulin asunnolle ja tein ruokaa. Keitin perunoita, parsakaalia, porkkanaa ja niiden kanssa söin lohta, salaattia, tomaattia ja leipää. Jälkiruoaksi mulla oli vaniljajäätelöä, mansikoita ja suklaata. Juteltiin Bailyn (mulle selvisi eilen että se kirjotetaan Baily eikä Bailey) kanssa juhannuksesta ja se piti sitä tosi söpönä ja oli kiinnostunut Suomesta koska ei tiedä siitä mitään. Illalla kun Emily tuli kotiin meillä oli tosi hauskaa. Juteltiin vaan kaikkea ja tunnelma oli jostain syystä paljon rennompi kuin aiemmin.



Lauantaina lähettiin kuuden tytön kanssa Duomolle. Siellä oli joku NBA koripalloilijoiden tapahtuma joten siellä oli paljon ihmisiä ja musiikki soi kovalla. Täällä on nyt muutenkin paljon ihmisiä sillä miesten muotiviikot alkaa tänään! Hetki katottiin sitä koripallojuttua ja sitten suunnattiin syömään. Ite söin pastaa tulisessa tomaattikastikkeessa. Ihan hyvää hintaan nähden joka oli 7€. Vesi maksoi 2,50€ ja lisäksi tuli 1€ paikkamaksu. Jotkut otti pienen tölkin spritea ja se maksoi 5€..ihan vaan sen takia koska istuimme vastapäätä Duomoa. Syömisen jälkeen porukka hajaantui ja mä lähin Bailyn ja yhden toisen tytön kanssa kiertelemään.


Käytiin myös jätskillä Magnum baarissa, se oli mun eka kerta siellä! Se oli hyvää mut vähän kyllä hankala syödä x) sit suunnattiin asunnolle ja Emilykin oli jo tullut töistä takaisin. Illalla päätettiin lähteä yhdessä lenkille ja oli kyllä tosi kivaa.



Olin illalla tosi väsynyt ja keskellä yötä heräsin ja tajusin et olin nukahtanu lenkkivaatteet päällä sängylle kun ootin että pääsen suihkuun x)
Sunnuntaina Emily lähti taas töihin ja Bailylla oli kuvaukset joten jäin taas asunnolle. Kuuntelin musiikkia ja söin aamupalan ja sitten päätin lähteä lenkille. Tässä ihan lähellä on yks tosi iso ja kiva puisto jossa on toi suihkulähdekkin joten menin sitä kautta. Sen jälkeen tein jopa vähän lihaskuntoa ja venyttelin. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia eiliselle ja hyvä niin sillä sain suru-uutisia kotoa..isopappa oli nukkunut pois lauantaiyönä. Oli ihan hyvä että sain olla koko päivän yksin ja rauhassa kun tytöt tuli vasta illalla kotiin. Kävin suihkussa, tein ruokaa ja sit nukuin vahingossa 4h päiväunet. Olin koko päivän kotona ja muistelin pappaa <3


Ilalla kuun viereen oli ilmestynyt tähti, en ikinä unohda niitä sinisiä silmiä, lempeää hymyä ja hyvää sydäntä. 



-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti