12.5.2015

FINALLY 18

28.4.2015 koitti se suuri päivä, täytin viimeinkin 18. Silloin olin vielä Milanossa. Sää suosi, nimittäin oli tosi lämmin ja aurinkokin paikoitellen paistoi. Päivä sujui hyvin lukuun ottamatta muutamia asioita, kuten metrolakkoa..Lauantaina 1.5. juhlittiin mun synttäreitä tyttöjen kesken alkuillasta ja myöhemmin Lauri ja Henkkakin kävi moikkaamassa. Alettiin suunnittelemaan jo varmaan 2kk ennen Aman kanssa näitä juhlia, mutta jotenkin loppua kohden se innostus katosi ja mulle tulikin kauhea kiire ja paniikki kaikesta. Kävin ostelemassa koristeita ja olikin vähän vaikeuksia löytää just sellaisia kuin olisin halunnut, niitä pinkkejä ja vaaleanpunaisia ilmapalloja en saanut ollenkaan mutta olihan nämä sydänilmapallotin aika kivoja.
 

 Anna, Anni ja Ama tuli auttelemaan neljän aikoihin koristelussa. Suvi tuli siinä viiden maissa ja aloitettiin syömään. Tarjolla oli tonnikala-katkarapusalaattia, ruissipsejä, tacosipsejä ja tuorejuustoja. Ruoka näytti maistuvan hyvin ja jälkkäriksi syötiin melonia koska unohdin sen aluksi pöytään laittaa, haha.
 
 
 
Lovely girls <3
 
 
 
 
Ennen kakkua ja muita herkkuja juteltiin vain pöydän ääressä ja oli itseasiassa tosi kivaa! Muisteltiin että ollaan oltu just tällä porukalla vissiin viimeksi viime vuonna, silloinkin mun synttäreillä. Naurettiin kyllä tosi paljon ja muutenkin oli tosi kiva jutella kaikista asioista näiden tyttöjen kanssa. Veera tuli 7..vai 8 aikoihin ja alettiin syömään pätkisjuustokakkua, keksejä ja karkkeja. Kävin torstaina karkkikaupassa ostamassa tarkoituksella vain valkoisia, vaaleanpunaisia, pinkkejä ja punaisia karkkeja, hihi. Ilta sujui rauhallisesti eikä tehty mitään erikoista, mutta mulla oli kivaa ja olen tyytyväinen tähän.
 
 
Kun keskiviikko illalla tulin kotiin mun huoneessa odotti 3 ilmapalloa, 1, 8 ja sydämenmuotoinen foliopallo. Pöydällä oli myös korurasia, siideri ja kukkia, kiitos äiti, iskä ja Ville <3
Tytöiltä sain lahjaksi fresita-pullon, 2kpl Iittalan kuoharilaseja sekä lahjakortin Pentikiin, ihania lahjoja sain myös sukulaisilta ja tuttavilta kiitos kaikille!
En ollut jotenkin kauheesti odottanut tätä ikää vielä kuukausi sitten. 18, ihan kauheen vanha, mulle iski oikeasti kauhea ikäkriisi ja alkoi todella ahdistaa tä ikä. Pari viikkoa sitten suunta muuttui, laskin päviä ja suurinpiirtein tunteja siihen että olisin vihdoin täysi-ikäinen. Kun se päivä koitti ei mulla ollut yhtään sellainen olo, että olisi edes synttärit ja se fiilis jatkui viikon synttäreitten jälkeen, tuntui edelleen 17- vuotiaalta. Viime viikon tiistaina mulla oli inssi josta pääsin läpi! Sen jälkeen on ehkä ollut jo sellainen olo että oon ihan oikeesti vihdoinkin 18 koska nyt pääsee ajamaan autollakin. Tä on oikeesti ihan kiva ikä, mutta enää en halua vanheta koska 19, se on jo vanha ja 2 vuoden päästä 20, järkyttävää.
Tänään menin aamulla autolla rautatieasemalle ja sieltä junalla kouluun. Oli mielenkiintoinen matka koska vettä satoi kaatamalla ja se sade vain jatkuu. En tykkää yhtään sateesta varsinkaan kun mun sateenvarjo on ihan rikki, vois olla aika jo uudelle. Nyt mulla alkaa ihan kohta tunti joten seuraavaksi palailen toivottavasti Milano-postauksen merkeissä! Tällä viikolla on kyllä vaikka mitä menoa joten saa nähdä koska ennätän!
 
 
 
-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti