17.2.2015

SPRING PURCHASES

Mulla olisi muuutamia keväthankintoja mielessä ja niistä tulinkin nyt vähän kertomaan.


1. Kiva kevättakki, mun ihan lempparitakki keväällä ja syksyllä on nahkatakki, mutta joku vähän lämpimämpi takki olisi kyllä kiva.
2. Neuletakki
3. Uudet aurinkolasit
4. Vaaleanpunainen huivi, jostain syystä oon saanut päähäni, että pitäis ostaa vaaleanpunainen huivi, Se olis kyllä ihan kiva piristys mun vaatekaappiin!
5. Farkut
6. Tarvisin haluaisin jonkun siistin laukun mitä vois käyttää kaupungilla ja ehkä joskus koulussakin.
7. Nilkkurit, vanhat on jo vähän kuluneet joten olis ehkä aika uusille!
7. Tennarit, mun on pakko saada jotkut kivat ja kätsyt tennarit. Haluisin sellaset mitkä sopii melkein minkä kanssa vaan, mutta niissä olisi kuitenkin joku pieni juju.


Juhlatyylissä pysyttelisin aikalailla mustassa, mutta mielenkiintoa saisi glitterillä ja timanttikoruilla sekä pirtsakalla huulipunalla.


Ja siinä vielä inspis -kuva kevään arki pukeutumisesta!




-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti