6.11.2014

FASHION

Terve!
Vihdoin ja viimein sain aikaseks tehä tällasen postauksen jossa on muutamat kollaasit kivoista vaatteista! Mun on pitäny oikeest ihan super kauan tehä tää mut se on aina jotenki jääny mut nyt viime viikolla ku olin kipee ni innostuin tekemään :D



1. Arkiasu
Ihan perus rento asu joka sopii vaiks hyvin kouluun. Mul olis hankintalistalla jossain vaihees tollaset farkut, neuletakki, converset ja toi reppukin olis kiva. Mun koululaukku on aina ihan hirmu painava ja selkä ihan kipee ni vois olla kiva käyttää välil reppuu ja mikään muu ei oikeen sovi mun tyyliin ku toi massa kettureppu x)



2. Kaupungille
Täst asust tykkään tosi paljon, just mun tyylinen. Mul on melkeen aina jotain mustaa ja harmaata päällä ku en oikee osaa käyttää värejä mut viininpunasesta kyl tykkään. Haluisin kotiuttaa täst asust huivin, takin, neulepaidan, hanskat ja lompakon, kengät mulla jo onkin ja samantapaiset korut sekä housut. Toisaalt voiks vaatteita ja koruja olla koskaan liikaa...? Mun mielest ei :D



3. Kylään
Siisti asu vaikkapa kylään. Mä en yleensä käytä ollenkaan kultaa koska tykkään enemmän hopeesta, mut tässä asussa se mun mielestä toimii. Viininpunainen tuo taas vähän väriä mustan rinnalle. Farkuissa on kivat yksityiskohdat, myös laukussa ja kengissä on kivoja pieniä yksityiskohtia.



3. Pikkujouluihin
Pikkujoulukausi on taas alkamassa ja oonkin nähny kaupoissa vaiks mitä ihania kimaltelevia paitoja sekä muita ihania vaatteita! Peplumpaidat sopii must juhlaan ku juhlaan ja koruilla sekä muilla asusteilla niistäkin saa sopivia eri tilaisuuksiin. Turkikset ja pörrötakit on nyt muodissa ja ite kyllä tykkään niistä. Punainen huulipuna tuo ripauksen väriä muuten tummaan asuun. Tästäkin asusta haluisin kaikki, etenkin kengät, laukku ja takki miellyttää x)


Mikä oli sun lemppari? :)


-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti