20.3.2015

RANDOM PICS

Muutama epämääräinen kuva tältä ja viime viikolta. Jotenkin ei oo ollut nyt oikeen mitään järkevää mistä kirjoittaa. Muutama postaus mulla on kyllä itseasiassa luonnoksissa, mutta tekstiä vaan ei oikeen tule joten ehkä myöhemmin sitten.




Lauantaina menossa mallikansiokuvauksiin..lauantai päivä menikin pitkälti siellä. Kuvaukset alkoi 10 ja kesti viisi tuntia. Oli tosi kiva päivä ja näin myös Venlan joka oli mun kanssa mallikoulussa :)
Kuvauksistakin varmaan jotain pientä postausta tiedossa ja myöhemmin ehkä myös mallijuttuja koskien huhtikuuta..


Oon käynyt nyt niin usein lenkillä kun vaan oon ehtinyt. Ihana olla ulkonakin kun aurinko paistaa ja kevät tulee. Viime sunnuntaina heräsin 6.44 ja lähin 7.15 lenkille, täydellinen aamu!



Aamupalaa, hedelmät namnam!


Junaa odotellessa..


Tänään mulla oli koulusta vapaata ja lähettiin aamulla äitin ja mamman kanssa myllyyn ja poikettiin muovitukussa myös. Muutama hankinta synttäreitä varten jo! 

Viikonloppu on ohjelmaa täynnä ja se onkin tosi kiva juttu! Mitä suunnitelmia teillä on?



-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti