14.4.2016

KEVÄTTÄ

Moikka! Taas on aikaa vierähtänyt, mutta onneksi muistan kuitenkin välillä täälläkin pyörähtää. Viimeiset kuus viikkoa on menny aikalailla koulun ja työn parissa. Meillä oli tässä jaksossa "opinnäytetyö", nykyinen nimitys on sisustusprojekti mutta opinnäyte kuvaa sitä paljon paremmin, sama sisältö ja työmäärä eri nimi vain sen opintopiste muutoksen takia. Tietokoneella on siis tultu istuttua tunti jos toinenkin ja välillä on ollut hermot kireellä ja stressiä hirveesti, mutta nyt se on vihdoin ohi! Mulla oli tiistaina työn esittely ja eilen oli arvinoiti. Kohteena mulla oli kerrostalokaksio jonne tein sisustuksen sekä valaisinvalintoja. Ei ehkä kuulosta isolta projektilta, mutta kyllä siinä homma riitti kun piti etsiä kalusteet ja valaisimet sekä tekstiilit, sijoitella ne, ratkaista vaatehuoneen säilytysongelma, piirtää paljon kuvia koneella ja käsin sekä kirjoittaa siinä samalla kirjallista osiota ja kun ohjelmat ei toimi tai joku muu mättää niin että työ pysähtyy hetkeksi, mutta oon tyyytyväinen, että sain kuitenkin tehtyä kaiken ajallaan. Nyt on loppu viikko vapaata ja ensi viikolla selviää mitä seuraavassa jaksossa oikeen tapahtuu, mutta eipä oo enää kaukana se valmistuminen! Viime sunnuntaina kävin jo ostamassa valmistujaismekonkin, vihdoin löysin kivan ja melko edullisenkin yksilön.


Pitää oikeen kunnolla miettiä ja alkaa kattella kuvia ennen kuin ees muistan mitä muuta oon tässä viime aikoina tehny ku noita koulujuttuja :D
Meillä oli se tyttöjenilta mistä viime postauksessa kerroinkin. Ilta meni mukavasti pelaten ja jutellen. Tehtiin itse pitsaa, pelattiin, käytiin saunassa ja sen sellaista, oli kiva ilta! Seuraavaksi nähdään tyttöjen kanssa parin viikon päästä mun synttäreitten merkeissä.


Myös pääsiäinen oli tässä välissä. Pääsiäisviikolla kävin mamman kanssa vähän kiertelemässä kauppoja ja samalta reissulta sain pääsiäiskukkaset kotiin. Perjantaina käytiin Henkan kanssa meillä kotona syömässä. Lauantaina sitten käytiinkin ensin Henkan mummilla ja vaarilla kahvilla, minkä jälkeen mentiin Jannikalle viettämään iltaa Jannikan ja Samulin kanssa. Syötiin ja pelattiin ja oltiin vain, oli taas tosi hauska ilta! Viime viikon lauantaina käytiin myös Jannikan kanssa vähän kiertelemässä huonekalukauppoja ja katselemassa kaikkia ihania sisustusjuttuja. Mulla on hakusessa jotkut kivat ja pirteät tyynynpäälliset kevääksi/ kesäksi!


Oon mä ehtinyt taas kipeenäkin olemaan, mutta tiistaina treenien jälkeen päätin mennä lenkille kun en ollut enää oikeastaan  yhtään edes nuhainen ja lenkin jälkeen treenasin vielä vähän kotona. Niin kivaa kun tulee lämmintä ja aurinkoista, nyt uskallan jopa lenkkeilläkkin kun ei oo enää pimeetä!



 Eilen mä kävin mun koulukavereitten Roosan ja Essin kanssa ruokatauolla torijätskillä, oi että kun olikin hyvää ja kesäistä! Eilen me oltiin Henkan kanssa Salossa, kun heidän vene laskettiin veteen ja Henkka oli laittamassa sitä. Mä olin koiravahtina ja pääsin käymään veneessäkin. Olin elämäni toisen kerran veneessä, pelottaa nyt jo vähän eka venereissu :D



Tänään aloitin mun päivän ihanalla aamupalalla minkä jälkeen aloin siivoomaan. Päätin siivota keittiön oikeen perusteellisesti. Nyt mulla on pieni tauko tässä ja kun saan tän valmiiksi niin jatkan loppu asunnon siivoamista, mistähän moinen siivousvimma...? 


-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti